WRC 5 FIA World Rally Championship
WRC 5: najlepszy symulator rajdów. W symulatorze znajdziesz wszystkie samochody, wszystkich kierowców i wszystkie oficjalne rajdy Rajdowych Mistrzostw Świata FIA 2015. Poczuj każdy rodzaj nawierzchni i przekonaj się, jak prowadzi się twoje auto dzięki nowemu systemowi fizyki, który wiernie odwzorowuje jazdę po szutrach, śniegu, asfalcie, ubitym piachu, lodzie i suchym piasku. Weź udział w 13 rajdach rozgrywanych na całym świecie! Ścigaj się w dzień i w nocy, w słońcu, deszczu i śniegu. Naucz się podstaw w nowym trybie rajdowej szkoły (Rally School), doskonal umiejętności w trybie Kariery (Career), zmieniaj ustawienia, rywalizuj z innymi kierowcami online i zostań prawdziwym mistrzem wyścigów rajdowych!