Worms Anniversary Edition
Za pomocą wybuchowego pakietu wzajemnego zagwarantowanego zniszczenia pomóż świętować dorosłość robalom, które kończą 21 lat! Worms Anniversary Pack łączy Worms W.M.D, Worms Battlegrounds oraz dodatkową zawartość Alien Invasion, oferując górę rozwałki! W grze Worms W.M.D robale powracają w swojej najbardziej niszczycielskiej odsłonie z piękną dwuwymiarową oprawą, nową bronią, zupełnie nowym tworzeniem przedmiotów, pojazdami i budynkami; powraca też ulubiona broń i rozgrywka. Worms Battlegrounds integruje przyjaciół i rodziny, oferując szlachetne samodoskonalenie się, podbijanie świata oraz eksplodujące owce. Piękna grafika 3D, bogate elementy społecznościowe oraz mnóstwo ekscytujących dodatków – wszystko, czego fani Robali mogą zapragnąć. Pakiet zawartości do pobrania Alien Invasion do Worms Battlegrounds zawiera nowy tryb Bodycount, w którym gracze odpierają fale obcych najeźdźców, 10 nowych misji trybu deathmatch oraz zestaw nieziemskich broni i ozdób. To oferta nie z tej ziemi!