World of Warships: Legends — Superdrednot
Przywitaj wrogów wspólnie z samą Starszą Panią, czyli Warspite! Jego 15-calowe działa bez problemu poradzą sobie z innymi niszczycielami tego samego poziomu! Ten pakiet zawiera: - 3 dni konta premium - okręt V poziomu Warspite - 7 kamuflaży Typ 1 - 7 kamuflaży Łowca - 37 000 PD załogi. Uwaga: zestaw zawiera bonus w postaci 10 kamuflaży Halloween! Jeśli posiadasz już okręt Warspite w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 15 000 000 kredytów.