World of Warships: Legends — Morska czarodziejka
Pozyskaj brytyjski niszczyciel premium II poziomu Medea dla swojej floty i wykorzystaj jego potężne torpedy oraz znakomity kamuflaż. Zdobędziesz go wraz z zestawem przydatnych zasobów w grze. W zestawie: - Brytyjski niszczyciel premium II poziomu Medea - 500 000 kredytów - 7 kamuflaży Union Jack - 7 Standardowych doładowań kredytów - 3 dni konta premium Część zawartości, jak doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp., stanie się widoczna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu konta w grze. Pamiętaj również, że część zawartości takiej jak okręty, stałe kamuflaże, kontenery i flagi, a także symbole naszywek i bazy można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.