Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści
Wojna Krwi to gra role-playing łącząca eksplorację, unikatowe zagadki i bitwy karciane, w której gracze powracają do pełnego mrocznych opowieści świata Wiedźmina. Powstała z udziałem deweloperów odpowiedzialnych za najbardziej ikoniczne momenty Wiedźmina 3, historia Wojny Krwi koncentruje się na Meve — zaprawionej w boju władczyni dwóch Królestw Północy, Lyrii i Rivii. Stojąc w obliczu wrogiej inwazji, Meve zmuszona jest wrócić na wojenną ścieżkę, która poprowadzi ją ku zemście i zagładzie.