Witch Hunters
Ta Grupa wojowników dodaje Wiedźminów, 7 nowych rodzajów jednostek oraz w pełną kampanię z udziałem unikalnej postaci Wielkiego Kanonika Wilhelma Kriegera. Cesarstwem targają podziały i krwawe waśnie, a do świata Ludzi powracają złowrogie siły. Przeciwko nim do walki stają Wiedźmini, bezlitośni wojownicy w służbie Świątyni Sigmara. Wrogiem Wiedźmina jest wiedźma rzucająca złe czary, mutant rozsiewający zepsucie, nekromanta naruszający świętość grobu, czy demon, który chce posiąść czyjąś duszę. Wiedźmini zrobią wszystko, aby ochronić zwykłych ludzi przed tym okropieństwami. Ci członkowie Świątyni Sigmara mieczem i ogniem chcą przywrócić sprawiedliwość swojego boga w Mordheimie.