Winterlight - Where silence says it all
Poznaj szczerą i zmuszającą do myślenia historię o słodko-gorzkim powrocie do domu Elias wraca do nadmorskiego miasteczka, które kiedyś było jego domem. Wciąga go powolna zima pełna znajomości, wspomnień i rozważnych decyzji. Wciel się w tego młodego mężczyznę i podejmuj za niego decyzje. Otoczy Cię życzliwość młodych i starszych mieszkańców miasta, z którymi możesz rozmawiać przy kawie w księgarni. Winterlight to kontemplacyjna powieść wizualna o powrocie do domu, mierzeniu się z żałobą i akceptowaniu zwyczajności zamiast ucieczki. Przeżyj przygodę, podążając za rozgałęziającą się fabułą z istotnymi wyborami, pełną emocjonalnej dojrzałości i pięknych ilustracji. Odkrywaj we własnym tempie wszystkie możliwe scenariusze dla Eliasa.