Windbound
Zakazane Wyspy wzywają. Odkryj ich tajemnice Trafiasz na nieznaną, bezludną wyspę – aby przeżyć, badaj i przemierzaj lądy i groźne morza. Wcielasz się w Karę, wojowniczkę, którą morze wyrzuca na brzeg tajemniczego raju z dala od plemienia. Wypadasz z łodzi, a bezlitosna kipiel ciska cię na brzeg tajemniczego raju jednej z Zakazanych Wsyp. Nie masz łodzi, żywności ani narzędzi. Wola przetrwania pomoże ci odkryć liczne zasoby tej pięknej wyspy. Twórz narzędzia i broń, aby polować i bronić się przed przyrodą i jej dzikimi, fantastycznymi stworzeniami. Eksploracja kolejnych wysp i rozrzuconych na nich ruin pozwoli ci poznać tajemnice przeszłości i zajrzeć w przyszłość. Odkryj wielki sekret kryjący się za tym wszystkim, a może odnajdziesz coś więcej niż drogę do domu.