Wilmot's Warehouse
Wilmot's Warehouse to gra logiczna, w której celem jest utrzymanie magazynu w szczytowej formie. Bohaterem gry jest Wilmot – wiecznie zabiegany pracownik magazynu, którego zadaniem jest przesuwanie, układanie i organizowanie całej masy produktów. Do magazynu docierają kolejne transporty towarów, które stopniowo zapełniają dostępną przestrzeń. To, jak zostaną poustawiane, zależy wyłącznie od ciebie – możesz układać rzeczy w oparciu o kolor, rodzaj towaru, przy użyciu systemu klasyfikacji dziesiętnej Deweya, czy też korzystając z twojej własnej metody aranżowania przestrzeni. Grunt, aby wszystko się zmieściło! Pamiętaj jedynie, gdzie co się znajduje, gdyż czasem trzeba będzie szybko wydobyć z magazynu pożądaną rzecz, a jedynie efektywna praca zapewni ci te prestiżowe Gwiazdki Wynikowe.