Wiedźmin 3: Dziki Gon – Serca z Kamienia
Serca z Kamienia to pierwszy oficjalny dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon – wielokrotnie nagrodzonej gry RPG osadzonej w olśniewającym otwartym świecie fantasy. Wciel się w legendarnego zabójcę potworów Geralta z Rivii i staw czoło Olgierdowi von Everecowi, bezlitosnemu przywódcy rozbójnickiej bandy, który w tajemniczy sposób zyskał dar nieśmiertelności. Rozszerzenie Serca z Kamienia to ponad 10 godzin nowych przygód, zupełnie nowe wybory i konsekwencje, a także nowe postaci i opcje romansowe, jak również potężne przedmioty, potwory i nie tylko.