Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i Wino
Witajcie w Toussaint, odległym raju nietkniętym przez wojny. Ojczyźnie błędnych rycerzy, nadobnych niewiast i wspaniałych winnic. Gdy idyllicznym księstwem wstrząsa seria okrutnych morderstw, baronowa wzywa na pomoc Geralta z Rivii, legendarnego zabójcę potworów. Dodatek Krew i Wino to ponad 20 godzin nowych przygód, w których piękno zderza się z koszmarem, a miłość wiruje w tańcu ze zdradą. WAŻNE! Dodatek "Krew i Wino" należy do Pakietu Dodatków. Jeśli posiadasz już Pakiet Dodatków, nie musisz nabywać dodatku oddzielnie.