White Shadows
White Shadows to logiczna gra platformowa z iście filmową oprawą, w której wcielasz się w postać małej Ravengirl, próbującej uciec z brutalnej dystopii zbudowanej na ucisku i przemocy. Nasza bohaterka jest tutaj na samym dole drabiny społecznej. Pełne niebezpieczeństw miasto, z którego młoda poszukiwaczka przygód próbuje uciec, składa się z rozległej sieci wież pnących się ku niebu z otchłani mroku, jaki nastał po katastrofie. Będzie musiała nauczyć się unikać zębów maszyn gotowych zmielić ją na pył, poruszać się po rozchwianych konstrukcjach, które wyrastają z wszechogarniającej mrocznej otchłani, a także ukrywać się przed czujnymi oczami strażników, którzy tylko czekają na okazję, by zastrzelić bohaterkę. Podczas swojej podróży Ravengirl dotrze zarówno do najjaśniej świecących i najwyżej położonych punktów miasta, jak i w jego najmroczniejsze głębiny, odkrywając swoje przeznaczenie wśród ostatnich pozostałych przy życiu wolnych ludzi. Zdumiewająca architektura i oszałamiający monochromatyczny styl graficzny White Shadows tworzą niezwykłą atmosferę tego świata, w którym kłamstwa elit są wypisane na ścianach, wynaturzone formy rozrywki są wykorzystywane, aby trzymać społeczeństwo w ryzach i trudno jest o nadzieję.