Whisper Trip
Whisper Trip to szybka kooperacyjna gra akcji typu side-scroll z nutką cyberpunku. Wciel się w dopiero co przyjętego agenta PT (policji taktycznej), czyli brygady antyterrorystycznej, która zwalcza przestępczość zorganizowaną… Katany… No bo kto nie kocha tych niesamowitych zakrzywionych mieczy? Zwłaszcza, że tutaj mamy ich wersje termiczne, które przetną wszystko w mgnieniu oka. Ale nie lekceważ swoich wrogów, bo nie są głupi. Nie wszyscy też są tacy sami – znajdziesz wśród nich prawdziwych zabójców. Traktuj ich jak równych sobie i opracuj odpowiednią taktykę na każdego z nich. Tnij ich jak mięso, unikaj ataków, omijaj kule, dostosuj się do sytuacji i słuchaj uważnie… Szybko odkryjesz korzyści współpracy z partnerem. Wezwij swojego zaufanego kumpla, by pomógł ci wydostać się z tego bałaganu. Daj się pochłonąć opowieści pełnej nieoczekiwanych zwrotów akcji, w której każda decyzja ma poważne konsekwencje… Pomyśl, zanim coś zrobisz!