Welcome to ParadiZe
Witamy w ParadiZe! Chcesz mieć własnego kompana zombie? Wiernego przyjaciela, który będzie chronić cię przed podobnymi sobie podczas wszystkich twoich przygód? W ParadiZe jest to możliwe! U nas to właśnie zombie załatwiają za ciebie brudną robotę. W pięknej krainie ParadiZe pomysłowi ocalali z apokalipsy sprawdzają technologię umożliwiającą kontrolowanie zombie, które opanowały świat. Gdy je schwytać, mogą stać się nieocenionymi sojusznikami, choć raczej nie grzeszą rozumem i czasami bywają nieprzewidywalne. Życie w ParadiZe nie do końca jest takie różowe, ale jeżeli wykażesz się rozsądkiem i zręcznością, może uda ci się przeżyć… Miejsce z mnóstwem niespodzianek Przemierzaj ParadiZe i poznaj barwną grupę wyjątkowych postaci, nie wspominając o niezwykłej florze i faunie, które będą zaskakiwać cię na każdym kroku. Wybierz się na przygodę, wśród śniegu albo na pustyni, samotnie albo z kompanami Zombotami. I nie krępuj się, aby unicestwiać szkodniki próbujące zakłócić twój pobyt u nas. Masz ochotę wyruszyć na ekspedycję czy raczej wolisz leniuchować w obozie? Wybór należy do ciebie, więc zwyczajnie rób to, na co masz ochotę! Jednak zalecamy, aby nie zbliżać się zbytnio do miejscowych, bo mogą być nieco… agresywni. W domu zawsze najlepiej Wkrótce po przybyciu musisz zbudować obóz – małe, przytulne gniazdko, które będziesz stopniowo ulepszać. Komfort ma znaczenie, ale nie zapomnij o zabezpieczeniach! Umieść liczne pułapki i umocnienia, aby odeprzeć zombie, które mają brzydki zwyczaj, aby nigdy nie zostawiać człowieka w spokoju. Zajmowanie się obozem wymaga wysiłku, ale jeżeli nie lubisz tych niewdzięcznych obowiązków, nie przejmuj się: jak wspominaliśmy wcześniej, całą brudną robotę mogą wykonać dla ciebie zombie. Im więcej, tym weselej… Podczas swojej wizyty możesz trzymać się na uboczu albo wykazać się większym poziomem towarzyskości. Zaproś do rozgrywki trójkę znajomych, aby mogli razem z tobą cieszyć się tymi niezapomnianymi przeżyciami. ParadiZe wita każdego z otwartymi ramionami! No co? Na co jeszcze czekasz?