Weird West: Definitive Edition
Przetrwaj i odkryj tajemnice Weird West, obserwując przeplatające się losy niecodziennych bohaterów w grze RPG akcji od współtwórców Dishonored i Prey. Odkryj mroczne fantasy w nowej wersji dzikiego zachodu, w której stróże prawa i rewolwerowcy dzielą pogranicze z fantastycznymi stworami. Poznaj historię grupy nietypowych bohaterów i stwórz własną legendę, podejmując trudne decyzje w tej nieprzystępnej krainie. Każda wyprawa jest niepowtarzalna i zmienia się w zależności od podejmowanych akcji. To tak naprawdę seria przygód, w której liczą się najdrobniejsze szczegóły, a świat reaguje na twoje decyzje. Utwórz bandę albo wyrusz samotnie w niestworzone zakątki Weird West, aby napisać własną legendę.