WeakWood Throne
W królestwie WeakWood miało miejsce coś złego… Po polach grasują wściekłe bestie, a ludzie z dnia na dzień stają się coraz bardziej nieszczęśliwi. A wszystko się zaczęło po rozpoczęciu rządów nowego króla. Postaraj się rozwikłać tę tajemnicę! Przemieszczaj się, gdzie tylko chcesz, za pomocą deskorolki lub łodzi, rozmawiaj z mieszkańcami, wykonuj zadania i zabijaj potwory, by zdobywać punkty doświadczenia, rozwijaj siłę, zręczność i zdolności magiczne, zdobywaj złoto z ukrytych skrzyń, kupuj lub znajduj potężną broń i wytrzymałą zbroję, a także mikstury oraz akcesoria. Musisz też podnieść swoje współczynniki i znaleźć ulubiony styl walki, by przygotować się do ostatniej wyprawy… na wschód, do zamku króla! Po drodze trafisz na niezwykle groźnych przeciwników, którzy stanowią jednak tylko zaprawę przed ostateczną walką!