Weakless
Mówią, że przyjaźń polega na wzajemnym uzupełnianiu się. W Weakless to nie tylko metafora, ale także coś bardzo namacalnego. W grze wcielasz się bowiem w rolę dwóch Oplotków – drewnianych, beztroskich stworzonek. Wyzwanie polega jednak na tym, że jedno z nich jest niewidome, drugie zaś niesłyszące. Dołącz do naszych zupełnie niepodobnych do siebie bohaterów w pełnej przygód podróży, której celem jest uratowanie oplotkowego świata przed postępującą Zgnilizną. Wędruj przez zachwycające lokacje wypełnione tajemnicami upadłej cywilizacji. Bądź częścią niesamowitej historii o przyjaźni, niezwykłych znaleziskach i odkrywaniu, że to co inni traktują jako wadę, może być tak naprawdę naszą największą zaletą. Piękno prawdziwej przyjaźni. W Weakless możesz kontrolować tylko jedną postać na raz, co oznacza, że nie mogą one używać obu swoich zmysłów jednocześnie. W ten sposób otrzymujesz jedyną w swoim rodzaju szansę, żeby przekonać się jak różnie dwójka prowadzonych przez Ciebie bohaterów, postrzega otaczający ich świat, a jednocześnie jak wzajemnie się wspierają i uzupełniają. Energia i radość, która bije od Niesłyszącego, żywego sreberka, którego wszędzie pełno, pozytywnie wpływa na zamkniętego i nieco wycofanego Niewidomego. Ten ostatni natomiast z całą siłą swojego spokoju otacza opieką swojego wszędobylskiego towarzysza. Spróbuj dostrzec siłę w swoich słabościach Odkryj niezwykłe umiejętności swoich bohaterów i udowodnij światu, że to, co ogół postrzega za wadę, może się okazać Twoją największą zaletą. Świat jak z baśni. Gra toczy się w świecie pełnym niezwykłych, magicznych krajobrazów. Twoja ścieżka wiedzie przez jaskinie pełne świecących grzybów, błękitne jeziora i zapomniane ruiny. Przeżyj przygodę życia podróżując wraz z Oplotkami i odkryj dlaczego oplotkowa cywilizacja stanęła na skraju upadku. Żywica jest twoim źródłem życia. Chroń wioskę i cywilizację Oplotków, przywracając stały przepływ Żywicy – źródła energii życiowej każdej istoty w tym niezwykłym uniwersum. Uratuj swój świat przed postępującą Zgnilizną.