We Sing Pop
Gra muzyczna zawierająca najgorętsze utwory najpopularniejszych wykonawców na świecie, w szczególności hity z list przebojów takich artystów jak The Chainsmokers, Bruno Mars, Lorde, Beyoncé, Sia oraz Sean Paul, oraz ich oficjalne teledyski HD. Dzięki We Sing Pop w swoim salonie zorganizujesz wystrzałową imprezę. Śpiewaj razem z czwórką znajomych jednocześnie lub wybierz opcję solową, aby powalczyć o najwyższe miejsca w rankingach online i zostać prawdziwą gwiazdą muzyki!