Wasteland 3
W Wasteland 3 los Arizony zależy od losu Kolorado. Jesteś Strażnikiem Pustyni przegrywającym walkę o ukochaną Arizonę. Kontaktuje się z tobą samozwańczy Patriarcha Kolorado, obiecując pomoc za wykonanie zadania, które musi powierzyć komuś z zewnątrz – uratuj należące do niego ziemie przed ambicjami jego trojga żądnych krwi dzieci. Wasteland 3 to postapokaliptyczna gra RPG od inXile entertainment oferująca trudną taktyczną walkę, godziny eksploracji oraz rozbudowaną, zależną od podejmowanych wyborów fabułę pełną zwrotów akcji i okrutnych decyzji etycznych. Graj w trybie dla jednego gracza lub kooperacji, dostosowując swoją drużynę cechami i umiejętnościami zgodnymi z twoim stylem gry oraz personalizując swój pojazd – Kodiaka – i zmieniając go w prawdziwą bestię. Uratowanie Kolorado nie będzie łatwe, ale Arizona liczy na ciebie, więc… nie zawal tego.