Warlock's Tower
Warlock's Tower to retro układanka z poziomami elegancko zaprojektowanymi wokół jednej prostej zasady — jeden ruch to jedno utracone życie. Grając jako listonosz Tim, musisz przemierzyć wieżę i jej skomplikowane pokoje z szalonymi łamigłówkami, aby dotrzeć na szczyt i złożyć pokojową ofiarę Czarnoksiężnikowi. Pokonanie każdego pokoju nie będzie jednak łatwe! Twój każdy krok kosztuje punkt życia, potwory i pułapki są wszędzie, a niektóre pokoje wymagają współpracy dwóch postaci, aby kontynuować! Dostarczanie poczty nigdy nie było tak trudne. Uważaj, gdzie stajesz! Funkcje: * Pokonaj ponad 100 skomplikowanych pomieszczeń * Przechytrz zombie, latające oczy i śluzy. Twoje stale wyczerpujące się kroki to nie jedyne niebezpieczeństwo. * Poczuj lata 80.! Retro, 8-bitowa estetyka sprawi, że poczujesz się, jakbyś znowu grał na swojej ulubionej przenośnej konsoli.