Warhammer Vermintide - Stromdorf
"Coś niepokojącego dzieje się w mieście Stromdorf z nowego dodatku DLC do gry Vermintide. Kurier podróżujący z ważnymi wieściami zniknął, a skaveny chyba znowu coś knują. Zacznij przemierzać wzgórza w pobliżu Stromdorfu na mapie Kurier, aby odnaleźć zaginionego posłańca wraz z informacjami, które mu powierzono. Kontynuuj wędrówkę i rusz w głąb miasta w misji W Poszukiwaniu Sojuszników. Poznaj to miejsce słynące z fantastycznie warzonego piwa i nieprzerwanych strug deszczu, a potem zmierz się ze skavenami. W tym dodatku DLC zdobędziesz również Miecz Kata – potężne, dwuręczne ostrze dla Markusa Krubera, które potrafi strącić wiele czerepów naraz. Skaveny szykują coś wyjątkowo podłego i tylko nasi bohaterowie mogą je powstrzymać!"