Warhammer Bundle: Mordheim and Blood Bowl 2
Zanurz się w uniwersum Warhammera. Ten wyjątkowy zestaw zawiera gry Blood Bowl 2 oraz Mordheim: City of the Damned, które są adaptacjami kultowych gier planszowych wydawnictwa Games Workshop. Blood Bowl 2 to oparta na grze planszowej Games Workshop wybuchowa mieszanka strategii turowej, humoru i brutalności, będąca połączeniem Warhammera i futbolu amerykańskiego. Poprowadź drużynę Reikland Reavers w nowej fabularnej kampanii solowej lub w mistrzostwach, twórz własne drużyny złożone z ośmiu ras z uniwersum Warhammer i wymieniaj graczy w trybie online. Zagraj w pierwszą grę wideo będącą adaptacją gry planszowej Mordehim od Games Workshop. W turowej rozgrywce taktycznej, osadzonej w wyniszczonym imperialnym mieście w uniwersum Warhammera, gracz obejmuje dowództwo nad grupą wojowników i prowadzi ich do boju. Gra łączy w sobie elementy RPG, szybką walkę taktyczną i rozbudowane możliwości modyfikacji postaci w świecie zdominowanym przez chaos i rywalizację.