Warhammer 40,000: Speed Freeks
Wysokooktanowe wyścigi bojowe w uniwersum Warhammer 40,000! Startuj w wyścigach i personalizuj swoje buggy, czołgi i helikoptery, doskonaląc technikę jazdy i obsługę broni wybuchowej. Odblokuj sprzęt, personalizuj swoje pojazdy i korzystaj z Warsztatu kreatywnego, aby tworzyć i rozgrywać niestandardowe mapy, dzieląc się nimi ze społecznością! Wiencej prędkości. Wiencej dakki. Dołącz do Speedwaaagh i mknij po zniszczonych przez wojnę torach, rywalizując solo, z botami lub innymi graczami online, korzystając z różnych trybów gry. Udowodnij, że jesteś najszybszym kierowcą w Śmierciorajdzie – wyścigu bojowym 8 na 8, w którym prędkość, spryt i determinacja składają się na zwycięstwo. Wykorzystaj orkową taktykę w Zabójczym konwoju, gdzie drużyny bronią swojego gigantycznego mechanicznego Stompy, sabotując jednocześnie maszynę przeciwnika. Każda rozgrywka przeradza się w prawdziwy chaos, w którym walczysz o dotarcie do mety. Każdy pojazd prowadzi się inaczej, wynagradzając graczy posiadających różnorodne umiejętności, spryt i wykorzystujących brutalne strategie. Kiedy kurz wreszcie opadnie, możesz zacząć tworzyć swój własny chaos – korzystając z potężnego edytora poziomów z ponad 400 elementami. Twórz tory wyścigowe i areny walki samodzielnie lub ze znajomymi w czasie rzeczywistym, a następnie udostępniaj je w Warsztacie, z którego możesz również pobrać inne niesamowite dzieła stworzone przez członków społeczności.