Warface - Pakiet startowy inżyniera
Pomimo swojej nazwy ten pakiet zaspokoi potrzeby nawet najtwardszych weteranów wojennych. To najlepszy wybór, jeśli chcesz po prostu ruszyć do walki, kończąc żywot wrogów śmiertelną siłą ognia. Pakiet zawiera: - Pistolet maszynowy Magpul FMG-9 - Skórkę inżyniera Drużyny Paragon - 300 kredytów Kredyty to waluta premium w grze Warface. Pozwala na zakup broni, pancerzy, doładowań, przedmiotów jednorazowych i nie tylko.