Viking Frontiers
Przetrwanie twojego ludu - tylko to się liczy. Zostań przywódcą nowo założonej osady wikingów i poprowadź ją ku bezpieczeństwu i chwale. Zbieraj, buduj, wytwarzaj, poluj, najeżdżaj i podążaj za swoimi bogami, aby przetrwać trudy natury i ocalić swój klan przed brutalnym zniszczeniem. Witamy na północy Seria niefortunnych zdarzeń przywiodła cię na nieznany brzeg, a twoim zadaniem jest przekształcenie go w nowy dom i fortecę. Czy zdołasz zjednoczyć resztki swojego klanu? Czy zdołasz stawić czoła wyzwaniom natury? A co najważniejsze, czy okażesz się godny zaszczytnego tytułu Jarla? Los twojego ludu spoczywa na twoich barkach... Cechy gry Viking Frontiers - Rozbudowany system przetrwania - Wciągające funkcje symulacyjne, w tym tworzenie, budowanie, polowanie, wyprawy i wiele, wiele więcej - Zarządzanie potrzebami, prawami, działaniami i warunkami życia członków klanu - Piękna, realistyczna grafika, która pozwala doświadczyć wszystkiego z perspektywy pierwszej osoby - Liczne zadania, wydarzenia losowe, system dnia i nocy - Wciągająca rozgrywka przesiąknięta autentycznym klimatem wikingów i niesamowitymi efektami dźwiękowymi Twoi ludzie cię potrzebują Wiedz, że twoja nowo utworzona osada będzie musiała stawić czoła wielu wyzwaniom i trudnościom. Ty, jako jej przywódca, musisz nauczyć się rozpoznawać najkorzystniejsze okazje i największe zagrożenia. Tylko od ciebie zależy, czy zdecydujesz się podążać ścieżką myśliwego, rolnika, kapłana, budowniczego, czy też dowolną ich mieszanką. Odkryj swoje własne sposoby na przetrwanie i opanuj wiele przydatnych umiejętności, aby okiełznać tę dziką, niebezpieczną krainę. Poczuj dreszczyk emocji związany z przetrwaniem Viking Frontiers łączy w sobie najlepsze elementy gatunków RPG, Survival, Simulation i Strategy, zapewniając absolutnie wyjątkowe wrażenia z rozgrywki. Jeśli tak zdecydujesz, możesz zagłębić się w główną fabułę, eksplorować świat gry lub skupić się na zadaniach pobocznych lub innych ulubionych aktywnościach. Wskocz do mglistej opowieści rodem z sag wikingów i ciesz się zróżnicowaną, wysoce regrywalną rozgrywką.