Venus: Improbable Dream
Pomóż młodzieńcowi z wieloma problemami w przezwyciężeniu głębokich, osobistych lęków i nienawiści do samego siebie. Przywróć nadzieję w jego życiu! Urodzony z wadą wrodzoną, której nienawidzi, Kakeru próbuje poradzić sobie z poważnymi lękami i depresją. Kiedy trafia do klubu muzycznego z zajęciami po szkole w ramach próby wydostania się z marazmu, świat nowych możliwości staje przed nim otworem. Tutaj poznaje Fujiwarę Harukę, niepełnosprawną dziewczynę, która cechuje się nieśmiałością i ogromnym talentem muzycznym. Kiedy oboje zaczynają nawiązywać więź, Kakeru przypomina sobie, jak można pragnąć przyjaźni, odzyskać pewność siebie i – co najważniejsze – marzyć. Venus: Improbable Dream to zachwycająca powieść wizualna skupiająca się na zdrowiu psychicznym i osobistej tożsamości. Pokieruj decyzjami Kakeru, który stara się robić małe kroki na drodze do pokonania lęków i odzyskania własnego życia. Wybory gracza wpływają na postępy historii. Specjalne dialogi umożliwiają odkrycie kluczowych scen. Czy pomożesz Kakeru w osiągnięciu czegoś, o czym nawet nie marzył?