Vampire Therapist
Poprowadź wampiry przez stulecia emocjonalnego bagażu, dziesięciolecia złudzeń i dziwne ataki nienawiści do samego siebie dzięki prawdziwym koncepcjom terapii poznawczo-behawioralnej i zostań terapeutą wampirów! Nawet wampiry potrzebują ramienia do wypłakania się, gdy szyja do ugryzienia po prostu nie wystarcza. HISTORIA Vampire Therapist to narracyjna przygodówka / symulator terapii w stylu What We Do in the Shadows, Young Frankenstein, My Dinner with André i Horrible Histories, w której wcielasz się w zreformowanego krwiopijcę pomagającego innym wampirom odnaleźć wewnętrzny spokój. To nie jest typowa powieść wizualna - z fantastyczną obsadą (taką jak Matthew Mercer, Sarah Grayson i Cyrus Nemati), Vampire Therapist uczy prawdziwych koncepcji terapeutycznych z historią, która bada, co to znaczy żyć, umierać, żyć ponownie, a może nawet jak czuć się żywym. Ponieważ nawet wampiry zasługują na miłość. Wejdź w buty Sama, zreformowanego rewolwerowca z Dzikiego Zachodu, który stał się terapeutą wampirów. Po stuleciach rozlewu krwi Sam łączy siły z 3000-letnim mentorem wysysającym krew w nastrojowym niemieckim klubie nocnym, aby poprowadzić inne wampiry przez zawirowania ich nieśmiertelnej egzystencji - oferując im szansę na samoakceptację w świecie, który wydaje się coraz bardziej obcy. CECHY 1. Prawdziwe koncepcje terapeutyczne: Poznasz i zastosujesz prawdziwe koncepcje terapii poznawczo-behawioralnej sprawdzone przez licencjonowanych terapeutów. Kwestionując stwierdzenia klienta, które zawierają "zniekształcenia poznawcze", pomożesz wampirom zobaczyć, gdzie ich myśli nie pasują do rzeczywistości. 2. Komediowe spojrzenie na historię: Poznaj emocjonalnie uszkodzone wampiry ze starożytnej Grecji, renesansowych Włoch, Anglii Tudorów i epoki brązu. 3. Gwiazdorska obsada głosowa: Matthew Mercer (Critical Role, Baldur's Gate 3), Francesca Meaux (Hades), Sarah Grayson (Gone Home, Hades II), Kylie Clark i twórca gry, Cyrus Nemati (Hades, Pyre). 4. Unikalna oprawa: Vampire Therapist łączy przytulną autorefleksję z mrocznym klimatem europejskiego gotyku. W rzeczywistości całość rozgrywa się w niemieckim klubie gotyckim wypełnionym chętnymi do gryzienia szyjami. 5. Minigry: Naucz się medytacji uważności, bezpiecznie i za obopólną zgodą gryź seksowne szyje UWAGA: Gra porusza dojrzałe i wymagające tematy, które nie są przeznaczone dla osób o słabym sercu.