VALORANT
VALORANT to oparta na postaciach taktyczna strzelanka 5 na 5, której akcja dzieje się na całym świecie. Wyprowadzaj w pole, pokonuj i przyćmiewaj rywali, dając popis taktycznych umiejętności, precyzyjnego strzelania i gry zespołowej. PRZEKRACZAJ GRANICE Zaprezentuj swój styl i doświadczenie na arenie globalnej rywalizacji. Wykorzystuj swoje umiejętności strzeleckie oraz taktyczne, by bronić się i atakować przez maksymalnie 13 rund. A ponieważ otrzymasz tylko jedno życie na rundę, musisz wyprzedzić swoich przeciwników, jeśli chcesz przetrwać. Zmierz się z rywalami w trybach rankingowym i nierankingowym, a także podczas Deathmatchu czy Gorączki Spike’a. KREATYWNOŚĆ JEST TWOJĄ NAJPOTĘŻNIEJSZĄ BRONIĄ Tu liczą się nie tylko bronie i pociski – do wyboru są agenci o adaptacyjnych, szybkich i zabójczych umiejętnościach, które stworzą wam warunki do wykazania się umiejętnościami strzeleckimi. Agenci różnią się od siebie, dzięki czemu każda powtórka będzie jedyna w swoim rodzaju. WALCZ Z GRACZAMI Z CAŁEGO ŚWIATA Każda mapa to miejsce, gdzie możesz wcielić w życie swoje kreatywne pomysły. Zostały one stworzone z myślą o strategii drużynowej, spektakularnych zagrywkach i clutchach. Graj tak, by inni chcieli cię naśladować.