Valkyria Revolution
W obliczu rewolucji elitarna grupa żołnierzy królestwa Jutland, Vanargand, musi połączyć siły w walce z Ruzi Empire i powstrzymać wcielenie śmierci: Valkyria. Valkyria Revolution pozwala graczom wcielić się w żołnierzy walczących o losy całego świata. Gra cechuje się pełną zwrotów i politycznej intrygi fabułą, systemem bojowym łączącym walkę w czasie rzeczywistym z elementami taktyki oraz piękną grafiką. Wyposażeni w zaawansowaną broń mana i potężne moce ragnite, ci zahartowani w boju żołnierze wyruszają do walki ze śmiertelnie groźnymi Valkyria. Jednak Amleth Gronkjaer, dowódca oddziału Vanargand, kryje straszną tajemnicę. Czy jest sojusznikiem, czy wrogiem wobec kraju, który przysiągł chronić?