Urban Trial Tricky Edycja Deluxe
Okej! Zagraj w Urban Trial Tricky w wersji Deluxe! Już teraz możesz wyrazić siebie i podbić miejską dżunglę. Z pakietem pełnym motocyklowych trików, niepowtarzalnych stylówek i ekstremalnych poziomów staniesz się nie do zatrzymania! Główne cechy gry: Ekscytująca rozgrywka dla każdego Zwariowana fuzja trików. platformówki i wyścigów Zabójcze manewry składające się na niezliczone kombosy Super płynne doświadczenie 3 tryby dla jednego gracza Dzikie opcje customizacji Tabele wyników do podbicia Niekończąca się rozgrywka Więcej wolności - więcej zabawy. Szalona jazda w dwóch kierunkach. Urban Trial Tricky w wersji Deluxe zawiera sześć dodatkowych opcji customizacji, każda z nową skórką, specjalnym, popisowym trikiem i kolorem motoru do kompletu.