Until Then
W świecie, który wciąż podnosi się po katastrofie, Mark Borja i jego przyjaciele mierzą się ze wzlotami i upadkami kolejnego roku szkoły średniej. Budzisz się w typowej sypialni nastolatka, ćwiczysz grę na pianinie, odrabiasz lekcje na czas i dbasz o relacje z innymi (lub zaniedbujesz je), jednocześnie zmagając się z typowymi dla licealisty kompleksami. Aż tu pewnego dnia rzekomo przypadkowe spotkanie wywołuje reakcję łańcuchową i wywraca życie Marka do góry nogami. Ludzie znikają, a pamięć zaczyna zawodzić. Odkryj ukrytą prawdę wraz z Markiem i jego przyjaciółmi w tej fabularnej grze przygodowej i spiesz się, aby rozwikłać tajemnicę, zanim będzie za późno. Rozegraj własną przygodę Poznaj różnorodne i boleśnie znajome postacie, z którymi możesz rozmawiać osobiście, przez SMS-y i emaile. Buduj relacje, zmagaj się z projektami grupowymi i obserwuj, jak ich indywidualne historie rozwijają się wraz z Twoją narracją. Przyglądaj się otoczeniu za pomocą codziennej technologii Eksploruj media społecznościowe, w których każde polubienie i każdy komentarz może nieść ze sobą konsekwencje. Przeglądaj posty, emaile i strony internetowe przy pomocy smartfona, który pozwala Ci lepiej poznać otaczających Cię ludzi i świat. Rozmawiaj z przyjaciółmi, ludźmi ze szkoły, a nawet z nieznajomymi. Zgłębiaj wątki miłości, tęsknoty i przyjaźni Rozgryź problemy natury filozoficznej. Pozwól sobie na dokonywanie błędów i trudnych wyborów. Czy Mark stanie w obronie przyjaciół i będzie przy nich w potrzebie, czy ich zawiedzie? Czy uda mu się wyleczyć rany przeszłości? Decyduj o tym, jak Mark rozwija się i wraz z upływem czasu staje się lepszą osobą. Wypróbuj wciągające minigry Wsadź pendrive'a... Nie, na odwrót... Nie, czekaj, za pierwszym razem było dobrze! Skocz z przyjacielem na porcję rybnych klopsów. Opłać bilet i przejedź się jeepneyem. Zatrać się małych gierkach, które znasz z codziennego życia. Daj się porwać kinowej wizualizacji Doświadcz intrygującej historii przedstawionej za pomocą ręcznie tworzonej grafiki w stylu pixel art. Zanurz się w ciepłych kolorach i muzyce świata, który próbuje otrząsnąć się po tragedii. Postacie i tło połączone w środowisku 3D. Cienie, odbicia i oświetlenie nadają ton tej stworzonej z miłością historii. Poznaj świat inspirowany kulturą Filipin Przemierzaj krajobrazy inspirowane Filipinami w poszukiwaniu prawdy. Od serca tętniącej życiem stolicy po długie przejażdżki autobusem przez zielone pola i nadmorskie miasta – odkryj świat Until Then osadzony w fikcyjnej wersji Filipin. Wnętrza są kształtowane przez charakter mieszkańców, tworząc scenografię niedawnej przeszłości.