Until the Last Plane
Zarządzaj lotniskiem, dbaj o pilotów, naprawiaj samoloty i przygotuj się na walkę z wrogiem! To historia ludzi, którzy walczyli w II wojnie światowej, dzielnych pilotów, którzy szybowali po bezkresnym niebie i inteligentnych inżynierów, którzy pomagali im w zarządzaniu samolotami. W grze Until the Last Plane gracz zostaje przydzielony do zarządzania lotniskiem. Mądrze wydawaj swoje zasoby wojskowe, rekrutuj pilotów i twórz odpowiednie części do swoich samolotów. Kiedy wszystko będzie gotowe, wyślij eskadrę, aby wykonała następną misję o krytycznym znaczeniu! Rozgrywka w grze Until the Last Plane jest zróżnicowana, pełna wyzwań i konfigurowalna. Począwszy od naprawiania samolotów i zarządzania warsztatem, poprzez pojedynki powietrzne i kończenie minigier, aż po zrzucanie bomb na cele podczas misji i nie tylko – cały cykl przygotowań i wykonania zadania jest przedstawiony za pomocą unikalnych mechanik gry. Opanuj je wszystkie, aby utrzymać machinę wojenną na właściwych torach.