Undungeon
Undungeon to RPG akcji i duchowy spadkobierca staroszkolnych gier akcji/RPG o unowocześnionej formule. Przywróć ład we wszystkich wymiarach, wpłyń na światy, odmieniając ich los, a także stwórz nowe multwersum, określając wydarzenia, które w nim nastąpią. Kolorowa, pixelartowa estetyka: każde drzewo, krzew i kamień został ręcznie narysowany, a animacje wszystkich przeciwników składają się z dziesiątek klatek animacji, tworząc wspólnie niezapomnianą ucztę dla oczu. Oszałamiająca opowieść sci-fi: kilka wielowymiarowych wersji Ziemi zostało nagle połączonych razem, roztrzaskując się w kataklizmie znanym jako Wielkie Przesunięcie. Zdarzenie to w nieodwracalny sposób naruszyło strukturę czasoprzestrzeni. Jako Herold dołączasz do sekretnej, wielowymiarowej organizacji H.U.B. utworzonej przez Dharmę w celu przeciwdziałania skutkom katastrofy. Dynamiczne starcia w czasie rzeczywistym: wciel się w Herolda – wszechmocnego herosa stworzonego przez Boga. Łącz potężne uderzenia wręcz z atakami dystansowymi, aby unicestwić wrogów. Uzdrawiaj się ostrożnie, aby nieprzyjaciele nie wykradli twojego remedium; stosuj ruchy i różnorodne wzmocnienia oraz osłabienia, aby uzyskać przewagę i pokonać przeciwników. Modyfikowalny bohater: wszczepiaj różne organy w ciało swojego Herolda, aby uzyskać wyjątkowe wzmocnienia w walce oraz zdolności pasywne. Gromadź i wyposażaj węzły oraz runy, aby zbliżyć Herolda do stanu boskości. Wyraź siebie, rozwijaj postać odpowiednio do swojego stylu gry poprzez towarzyszy, rzucaną broń, obrażenia krytyczne i czasowe oraz znacznie więcej. System wytwarzania: złożone systemy wytwarzania przedmiotów umożliwiają rozkładanie podstawowych materiałów i tworzenie z nich unikalnych organów, broni, wyposażenia oraz przedmiotów jednorazowych, które zdefiniują rozgrywkę gracza. Rozległy, otwarty świat: odkrywaj odległe, niewiarygodne krainy i poznawaj ich egzotycznych mieszkańców – kupców i bandytów, którzy wiodą swoje życie, nie oglądając się na gracza. Handluj z nimi, werbuj do swoich bitew, a nawet niszcz ich obozy. Między misjami możesz odzyskiwać siły, dozbrajać się i odpoczywać w H.U.B. – bazie położonej w neutralnej przestrzeni pomiędzy wymiarami. System interakcji z postaciami niezależnymi: decyzje podjęte jako Herold zaważą na losie postaci, jakie spotkasz, jak też na całych wymiarów.