Undisputed - The Championship Upgrade Pack
Nie rodzimy się mistrzami. Stajemy się nimi. Rządź w ringu z tym zestawem czterech nokautujących pakietów DLC: WBC, Iron & Steel, Mexican Monster i Senator. Rozszerz obsadę o 30 pięściarzy, w tym legendy i wschodzące legendy, takie jak Dmitry Bivol, David Benavidez, Wladimir i Vitali Klitschko czy Manny Pacquiao. *Wymagana podstawowa wersja gry.