Underworld Ascendant
Tajemnicza postać wzywa cię do Stygian Abyss – niebezpiecznego miejsca, któremu zagraża Typhon. Aby ocalić ten świat, a także swój własny, musisz przemierzyć Abyss, odkryć zaginione tajemnice i pokonać wiele wyzwań. GŁÓWNE CECHY GRY NIEZWYKLE WCIĄGAJĄCY ŚWIAT Przemierz królestwo znajdujące się w całości w lochu – od placówki Marcaul do Vault of Nyx. Wchodź w interakcje z roślinami i fantastycznymi stworzeniami, zmagając się również z dynamicznymi przeciwnikami i pogarszającym się stanem świata. TWÓJ WŁASNY BOHATER Pokaż swój styl dzięki ponad 75 umiejętnościom walki, podstępu i magii. Stwórz ponad sto różnych zaklęć za pomocą runicznego systemu tworzenia zaklęć. NIEUSTANNE ZAGROŻENIE Wykonaj ponad 70 zadań i osiągnij liczne cele pobocze, które nagradzają cię za uniknięcie wykrycia, brak uzbrojenia i nie tylko. WYJĄTKOWY SYSTEM NAGRÓD Zdobywaj nagrody i uaktywniaj umiejętności poprzez pomysłową i nieszablonową grę. Wykonuj wyzwania, wychodząc poza schematy, i eksperymentuj.