UnderDungeon
Uzbrojony po zęby W tym fantastycznym świecie możesz walczyć na różne sposoby. Magiczne bańki, armata-bumerang czy klasyczny długi miecz mogą zdziałać wiele w tej obcej krainie. Każdą z twoich broni można dalej ulepszać, aby odblokować jej ukryty potencjał. Ciekawy świat Każda napotkana postać ma coś ciekawego do powiedzenia… może z wyjątkiem kaczek. Zwróć szczególną uwagę na ukryte smaczki i historię tego niezwykłego świata 2D. Ukryte tajemnice Na całej mapie znajdziesz sekretne obszary z bardzo dziwnymi gośćmi. O co im może chodzić? Jest tylko jeden sposób, aby się tego dowiedzieć.