Uboat Attack: Zeppelin DLC
Nowy przerażający okręt dołączył do walki! Dzięki temu DLC odblokujesz: - Nową umiejętność ataku powietrznego, aby zniszczyć siły wroga - 5 000 młotów do wzmocnienia swojej bazy - Dodatkowe torpedy kierowane na trudne chwile Nie możesz zostać wielkim kapitanem bez dobrego okrętu.