Kufer Przemiany
Odmień swój styl dzięki kolekcji przedmiotów do personalizacji, które z pewnością wywołają poruszenie wśród mieszkańców! Dodaj sobie szczypty uroku za pomocą nowych fryzur lub wzbudź wielki zachwyt strojami alpaki i kurczęcia. Szukasz czegoś, co pomoże ci ukryć się w cieniu? Nasz zestaw zawiera stroje ninja, lotnię ninja, a nawet ozdoby stoiska w klimacie ninja! Dodatkowe fryzury: Warkocz i kwiaty Kocie koczki z pasemkami Krótka trwała Włosy na bok z pasemkami Zwierzęce stroje: Zestawy stroju kurczęcia Zestawy stroju alpaki Zestaw ninja: Strój ninja Lotnia ninja Zestaw dekoracji stoiska ninja * Te przedmioty pojawią się w twojej komodzie, gdy zaakceptujesz je w skrzynce pocztowej stojącej przed twoim domem. * Stroje można zmieniać w swoim domu za pomocą lustra lub komody. * W celu korzystania z lotni i personalizowania stoiska targowego należy najpierw dotrzeć do odpowiedniego etapu w grze.