Truck Driver: The Dutch Connection
Wskocz za kierownicę i ruszaj w europejską trasę w Truck Driver: The Dutch Connection! Akcja gry toczy się w fikcyjnym świecie inspirowanym niepowtarzalnym urokiem Holandii. To nowa era transportu, w której sztuczna inteligencja współpracuje z kierowcami, a branża przewozowa przeżywa swój najlepszy okres. Powracają starzy znajomi, pojawiają się nowe sojusze, a każda trasa wymaga pasji, umiejętności i elastyczności. Poznaj historię Lucasa, początkującego kierowcy, który chce udowodnić swoją wartość, oraz Felixa, weterana z ponad 30-letnim doświadczeniem za kółkiem. Wspólnie mierzą się z napiętymi grafikami, wymagającymi zleceniami i osobistymi wyzwaniami, budując więź przypominającą relację ojca z synem w nowym rozdziale serii Truck Driver.