Tropico 6 - El Prez Pack
El Prez Pack zawiera wyjątkowy projekt pałacu, staw z flamingami, coś czego pragną wszyscy dyktatorzy, by zaimponować sąsiadom oraz strój turysty dla El Presidente, dzięki któremu będzie mógł należycie cieszyć się ciepłymi, karaibskimi nocami.