Tri6: Infinite 2
Witaj ponownie w cyfrowej pętli! W Tri6: Infinite 2 ścigasz się futurystycznymi pojazdami po generowanych proceduralnie cyber-torach – coraz szybciej, coraz bardziej niebezpiecznie, coraz bardziej bezlitośnie. Przeszkody, miny i śmiercionośne bonusy tylko czekają, aby wyeliminować Cię z wyścigu. Ale dzięki odpowiedniemu wyczuciu czasu, zręcznym manewrom unikowym i sprytnemu wykorzystaniu własnych bonusów możesz je przechytrzyć. Każdy wyścig jest inny, każdy tor nowy, a każda sekunda może być ostatnią. Twój cel? Przetrwać jak najdłużej – i udowodnić w globalnych rankingach, że nikt nie jest szybszy ani bardziej zręczny od Ciebie. Tri6: Infinite 2 przywraca ducha gier zręcznościowych – szybka rozgrywka, natychmiastowy start, maksymalne emocje. Wskocz do kokpitu i sprawdź, jak długo przetrwasz w cyfrowej pętli.