Treadnauts
Treadnauts daje konkurencyjnym grom walki dotyk finezji praw fizyki. Z wdziękiem pilotuj swój czołg przez wspaniałe obszary walki, aby zadać śmiercionośny strzał swoim przeciwnikom! Masz do dyspozycji mnóstwo przydatnych sztuczek, w tym bieżniki, które przyklejają się do każdej ściany, wzmacniacze do przeskoków w powietrzu, ślizgi z zerowym tarciem i skoki rakietowe do szybowania w niebo. Wszystko opiera się na umiejętnej nawigacji! - Cztery grywalne strefy gry, z których każda ma unikalną mechanikę i obiekty fizyczne - Tryb rozgrywki typu 'wybuchowa kanapa' dla 2-4 naukowców artylerii rakietowych - Czołgi sterowane przez sztuczną inteligencję z trzema poziomami trudności - Tryb Target Test dla pojedynczego gracza z medalami - Pistolety laserowe, haki do abordażu, samonaprowadzające pociski oraz mnóstwo innych power-upów do zebrania - Dynamiczna ścieżka dźwiękowa King Felix, która zmienia się za każdym razem, gdy grasz - Postęp zawodnika odzwierciedlany zdobywanymi poziomami, mapami i postaciami - Modyfikatory rozgrywki: zero grawitacji, sprężyste pociski, plecaki odrzutowe i wiele więcej!