TRANSFORMERS: Galactic Trials
TRANSFORMERS: Galactic Trials to wysokooktanowe połączenie arkadowych wyścigów i walki! Zły NEMESIS PRIME wykradł Artefakty Prime'ów, obdarowujące niezwykłą mocą swoich właścicieli. AUTOBOTY I DECEPTICONY właśnie ścigają ją się o odzyskanie tych reliktów – przyszłość Cybertronu jest w twoich rękach! Wybierz swoją postać spośród takich ikon jak BUMBLEBEE, MEGATRON i OPTIMUS PRIME. Wpadnij w wir akcji na torach do wyścigów i walki. Driftuj i gazuj, by naładować Energon, a potem wykorzystaj miażdżące ciosy specjalne w walce. Używaj też doświadczenia, by odblokować nowe umiejętności, postaci i skórki. To ostateczny sprawdzian zdolności twoich ulubionych TRANSFORMERSÓW, od którego zależy przyszłość Cybertronu!