TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS
Ziemia jest w niebezpieczeństwie. MEGATRON, przywódca okrutnych Decepticonów, zbliża się do Allspark! BUMBLEBEE wraz z resztą Autobotów potrzebują nowego przywódcy, który pomoże im przywrócić pokój we wszechświecie – Ciebie! Zbierz drużynę i ruszaj do taktycznej bitwy turowej, która rozegra się od Central City aż do serca samego Cybertronu. Do pokonania złowrogich Decepticonów potrzeba będzie Ci zarówno siły, jak i strategii. Wybierz swoich ulubionych bohaterów ze świata TRANSFORMERS oraz ich umiejętności, aby zdominować nadchodzącą bitwę. OPTIMUS PRIME, GRIMLOCK i inni czekają by dołączyć do Ciebie w walce. Wykorzystaj każde otoczenie na swoją korzyść, chowając się w pustynnych burzach piaskowych, unikając energonowych burz na Cybertronie i walcząc z przeciwnikami na miejskich ulicach. Napełnij swój pasek Energonu i uwolnij swoje Umiejętności Ostateczne, aby powalić nawet najbardziej zaciekłych przeciwników. Przejrzyste sterowanie i trzy odmienne poziomy trudności sprawiają, że sukces zależy wyłącznie od Ciebie! Połącz siły w lokalnym trybie wieloosobowym i sprawdź swoje umiejętności strategiczne w trybach takich jak Przejęcie flagi, Horda, Walka na śmierć i życie oraz wiele innych. Oto gra strategiczna, na którą fani świata TRANSFORMERS czekali całą wieczność!