Transcripted
Transcripted to połączenie dwóch niezwykle uzależniających i popularnych gatunków gier: dwudrążkowych strzelanek i gier logicznych typu „dopasuj 3”. W Transcripted gracze kierują nano sondą, mikroskopijnym urządzeniem odpowiedzialnym za zwalczanie chorób. Przedzieraj się przez gromady zabójczych patogenów z pomocą drzewka umiejętności zawierającego ulepszenia wyposażenia, wytrzymałości, tarcz i arsenału nano sondy. Zniszcz rozsiewające infekcje pseudo DNA choroby. Po drodze gracze stawią czoła bossom, którzy wyewoluowali z gigantycznych kolonii patogenów po to, aby powstrzymać nano sondę przed ukończeniem jej misji. Poziomy trudności elementów logicznych i zręcznościowych można dostosować niezależnie od siebie do indywidualnych preferencji gracza, czyniąc Transcripted grą na długie godziny dzięki 25 podstawowym misjom kampanii oraz 5 poziomom z wyzwaniami, stworzonym z myślą o rywalizacji na punkty.