Zamów przedsprzedaży
Wjedź na właściwe tory w Train Sim World 7! Wyrusz w ekscytującą podróż i odkrywaj 3 różnorodne trasy za sterami wyselekcjonowanych lokomotyw – od łatwych do trudnych do opanowania: Wyrusz na przejażdżkę po północnej Anglii i urokliwych wzgórzach Yorkshire z AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK – czekają Northern BR Class 331 i LNER Azuma. Eksploruj trasy w okolicy niewysokich szczytów Bawarii, obsługując połączenia regionalne i długodystansowe z BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG za sterami DB BR 440 i innych. Wszyscy na pokład: czas na najbardziej słoneczny stan! Surfuj po torach Miami, Fort Lauderdale i innych po raz pierwszy dzięki FLORIDA TRI-RAIL i usiądź za sterami BL36PH oraz CSX. Odkryj funkcję TRANSPORTU TOWARÓW! Dostarczaj towary do celu bez dodatkowych instrukcji czy rozkładów jazdy. Staw czoła żywiołowi z POGODĄ NA ŻYWO – każdy przejazd to inne doświadczenie pogodowe! Z TRYBEM KONDUKTORA, TRYBEM PEŁNEJ SWOBODY, CREATORS CLUB, TRYBEM FOTOGRAFICZNYM i innymi funkcjami wyrusz w podróż na własnych zasadach.