Trailmakers: Skin Pack 3
Z tym zestawem skórek do klocków odblokujesz osiem nowych skórek, które można zastosować do klocków w Trailmakers, aby zmienić ich wygląd: Rury (Steampunk) Zębatki (Steampunk) Graffiti Wzór Geometryczny Cyfrowe Maskowanie Metalowe Płyty Rdza Wyblakłe Pakiet oferuje szeroki zakres możliwości projektowych, od steampunkowego wyglądu z Rurami i Zębatkami, przez miejskie zniszczenie z Graffiti i Rdzą, po zorientowane na walkę Cyfrowe Maskowanie, Metalowe Płyty, Wyblakłe i wiele innych!