Trailmakers: Rescue Pack
Doświadczenie Ratunkowe Zbudowałeś samochody, samoloty, statki kosmiczne, łodzie i wiele innych. Teraz przygotuj się, by być bohaterem dzięki nowemu zestawowi ratunkowemu Trailmakers. Przywdziej strój jednego z codziennych bohaterów współczesnego społeczeństwa. Zostań sobą bohaterem Z długą listą nowych bloków o tematyce ratunkowej nie ma końca scenariuszom, które możesz wymyślić samodzielnie lub z przyjaciółmi. Zbuduj helikopter ratunkowy z nowym śmigłem ogonowym i statecznikiem ogonowym oraz zareaguj na sygnał świetlny wysłany przez statek w kłopotach. Zbuduj pojazd policyjny wyposażony w światła ostrzegawcze i syreny oraz ścigaj uciekającego złodzieja... W końcu Trailmakers to gra innowacji i kreatywności. Wszystko, co robimy, to dostarczamy części - a w tym przypadku części są tutaj po to, by podnieść twoje doświadczenie ratunkowe i bohaterstwo. Idź i bądź bohaterem! Nowe kostiumy Strażak Policjant Strój wysokiej widoczności Złodziej Nowe bloki kosmetyczne Światło awaryjne Syrena wozu strażackiego Sygnał świetlny Nowe bloki funkcjonalne Kil statku Dziób statku Bok łodzi Dziób łodzi Śmigło ogonowe Duży statecznik Oczywiście są też naklejki tematyczne związane z ratownictwem, aby uzupełnić twoją miejską metamorfozę.