Towerborne
Towerborne to ekscytująca, side-scrollowa bijatyka z elementami ARPG. Wciel się w asa, nieśmiertelnego wojownika odrodzonego, by bronić Dzwonnicy przed ciemnością kryjącą się za jej murami. Podróżuj przez rozpadający się świat, odkrywaj tajemnice upadłego Miasta Liczb i odpieraj spaczenie zagrażające przetrwaniu ludzkości. Opanuj chaos Doświadcz klasycznej walki opartej na kombinacjach w połączeniu z nowoczesnym RPG. Dostosowuj swojego asa za pomocą potężnego ekwipunku, eksperymentuj z różnymi stylami walki i doskonal swoje umiejętności w nieustannych bitwach. Każda walka zwiększa twoją siłę, każde zwycięstwo otwiera nowe strategie, a każda broń odmienia twoją przygodę. Walcz po swojemu Niezależnie od tego, czy wolisz szybkie sesje, czy skomplikowane systemy do opanowania, Towerborne pozwala ci wybrać swój styl gry. Szybka, dynamiczna walka nagradza wyczucie czasu i kreatywność, dzięki czemu każde starcie wydaje się ciekawe i wymagające, gdy rośniesz w siłę. Rośnij w siłę z innymi Połącz siły z maksymalnie trzema innymi asami* lub wyrusz solo z Umbrą, która zapewni ci unikalne umiejętności. Współpraca potęguje chaos i emocje, a synergie i strategie decydują o zwycięstwie lub porażce. Zjednoczcie się, by walczyć jak jeden organizm. Wyrusz w niezapomnianą podróż Towerborne wykracza poza samą walkę dzięki wciągającej kampanii fabularnej, stworzonej, by rozpalać emocje i napędzać niepowstrzymaną akcję. Dla graczy, którzy pragną czegoś więcej niż samych bitew, pełna kampania fabularna Towerborne przybliża historię świata i postacie, a także podkreśla wagę przetrwania Dzwonnicy. Eksploruj, rozwijaj się i odkrywaj świat we własnym tempie. Przenoś podróż swojego asa offline i bez żadnych przeszkód wracaj online, by walczyć u boku znajomych.