Torchlight
Torchlight to gra akcji/ RPG stworzona przez autorów znanych gier Diablo i FATE. Wybierz jedną z trzech klas postaci i zapuść się w generowane losowo lochy miasteczka Torchlight, gdzie czekają na ciebie zastępy okropnych potworów, nieskoczończone możliwości gromadzenia łupów i ekwipunku oraz różne zadania do wykonania. Dzięki generowanym losowo lochom oraz możliwości odblokowania "nieskończonych lochów" po ukończeniu gry nie będziesz się nudzić przez długi czas.